Pogoji Poslovanja

Naročeno blago zaenkrat dostavljamo samo kupcem na področju Slovenije, Hrvaške, BIH in Srbije. Podatki o izdelkih, pogojih poslovanja, spletne aplikacije in ostale informacije v spletni trgovini so na voljo v slovenskem jeziku.

Dopuščamo možnost napak pri objavljenih opisih ali cenah izdelkov.

Za kakršnekoli informacije lahko pokličete na telefon 041-644-060 ali pišete na e-mail naslov info@plushpuppy.si. Če vam na zastavljeno vprašanje ne bomo mogli ali znali takoj odgovoriti, bomo odgovor posredovali v najkrajšem možnem času.

 

NAROČANJE

Na internetni strani www.plushpuppy.si so navedeni glavni podatki o izdelkih in za boljšo predstavljivost tudi fotografije produktov. Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka. Barvni odtenki in videz  lahko nekoliko odstopajo od resničnega stanja izdelkov. Kupec lahko odda naročilo po pošti, telefonu ali po internetu.
Za nakupovanje preko spleta lahko obiskovalec spletne strani najprej opravi registracijski postopek v spletni trgovini Plush Puppy Slovenija. Z registracijo pridobi uporabniško ime ter geslo, s katerima ob vsakem obisku spletne trgovine lahko dostopa tudi do svojega računa (profila). Sama registracija pa ni pogoj za oddajo naročila. Tudi neregistrirani kupci lahko oddajo naročilo. Kupoprodajna pogodba med prodajalcem in kupcem je sklenjena, ko prodajalec prejme strankino naročilo, kupec pa prejme povratno elektronsko sporočilo o potrditvi naročila. V primeru nedobavljivosti blaga, prodajalec kupca obvesti v najkrajšem možnem času. Naročila oddana z napravilnim email naslovom ali z neobstoječo telefonsko številko bodo stornirana.


CENE

Cene so izražene v EVRIH. DDV je v ceno že vključen. Cene veljajo izključno v spletni trgovini.

Prodajalec pošiljki priloži račun. Vaša cena izdelka se bo povečala za znesek poštnine in poštne provizije za prenos kupnine, ki v Sloveniji znaša 2,50 €. Za druge države se cena poštnine in poštne provizije obračuna po veljavnem ceniku GLS.  DDV zavezanci so ob registraciji dolžni navesti tudi svojo davčno številko.


ODPREMA

Vse blago, ki je na zalogi, pošljemo iz naše trgovine praviloma v roku 24ur, najkasneje pa v roku 2 -8 delovnih dni. Če blaga ob strankinem naročilu ni na zalogi, je prodajalec dolžan stranko obvestiti v najkrajšem možnem času. Izdelki bodo dostavljeni preko Pošte Slovenije ali hitre pošte GLS. Paket boste prejeli po pošti. V primeru plačila po povzetju, vrednost pošiljke skupaj s stroški pošiljanja poravnate pri poštnem uslužbencu. Če vas takrat ne bo doma, vam bo poštni uslužbenec pustil obvestilo o prispelem paketu. Na pošti vas bo paket čakal še 15 dni.
Stroškov poštnine-dostave vam pri vrnitvi ali menjavi izdelkov žal ne moremo povrniti.
Poštnina z vplačnino znaša 4.25€ ne glede na velikost in težo paketa.
Stroške poštnine-dostave krije kupec, razen v primeru, ko je naročilo večje od 50,00 €.

Če naročenega izdelka kupec ne sprejme, je dolžan povrniti stroške poštnine od podjetja do naslovnika in vračanja pošiljke nazaj.
Če ne bi bili zadovoljni z dostavo, vas prosimo, da nas o tem obvestite na telefonsko št. 041-644-060. Prikaz dobavljivosti izdelkov v košarici je informativnega značaja in se lahko do obdelave naročila tudi spremeni. V posameznih primerih se lahko zgodi, da vam katerega od naročenih izdelkov ne moremo poslati, ker je razprodan, zato vas prosimo za razumevanje. O tem vas bomo obvestili v čim krajšem roku, pri čemer bomo uporabili vaše kontaktne podatke, ki ste nam jih zaupali ob naročilu. Verjamemo, da boste v naši bogati ponudbi našli podoben izdelek, s katerim boste prav tako zadovoljni.


PLAČILO

Naročeno blago lahko kupec plača:

a ) po povzetju
Izdelke iz naše ponudbe dostavljamo preko Pošte Slovenije.
Poštnemu uslužbencu ob prevzemu paketa izročite gotovino in bo le-ta za vas izvršil plačilo posebne položnice. Če vas takrat ne bo doma, vam bo poštni uslužbenec pustil obvestilo o prispelem paketu. Na pošti vas bo paket čakal še 15 dni. Na ustreznem poštnem okenčku plačate vrednost pošiljke skupaj s stroški poštnine.
Stroškov poštnine-dostave vam pri vrnitvi ali menjavi izdelkov žal ne moremo povrniti.

b) po Pay Pal-u

Plačilo je izvršeno v skladu s pravili Pay Pal-a (https://www.paypal.com/ar/webapps/mpp/ua/legalhub-full?locale.x=en_US).

c) Avansno plačilo na račun

Naročeno blago plačate s splošnim plačilnim nalogom BN 02:

  •    v spletni banki (Klik, SKBnet, Abanet, Bank@Net …)
  •    na katerikoli banki ali pošti v Sloveniji

Vse potrebne podatke za avansno plačilo na naš račun ter primer pravilno izpolnjenega plačilnega naloga BN 02, vam bomo ob potrditvi nakupa poslali na vaš e-poštni naslov.

Naročeno blago vam bomo poslali takoj po prejetju plačila.

 


PREKLIC NAROČILA

Pravica do odstopa od pogodbe.
V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) ima potrošnik pravico, da v 14-ih dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je sporočilo oddano v roku. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposredni strošek vračila blaga – poštnina. Blago mora vrniti podjetju najkasneje v 8 dneh od sporočila o odstopu. Tudi, če v roku 8. dni od prejema blaga blago vrne, se to šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe. Blago mora biti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, z originalno embalažo in računom.
V primeru vračila vas prosimo, da nas o tem predhodno pisno obvestite. Svoj zahtevek za vrnitev izdelka pošljite na naslov: Longar d.o.o, Mali Lipoglav 5, 1293 Šmarje-Sap ali na mail: info@plushpuppy.si
Kupnino, brez stroškov poštnine, vam bomo povrnili najkasneje v 30 dneh na vaš bančni račun, ki ga zato v svojem zahtevku tudi navedite.
Za natančnejše informacije o postopku vračila izdelkov pokličite na telefonsko številko  040-644-060.

Pri pogodbah, katerih predmet je blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njihovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, potrošnik nima pravice do vračila oziroma odstopa od pogodbe.

 

STORNIRANJE naročila

Prodajalec si pridružuje pravico, da ob oddaji naročila z neresničnimi podatki, neobstoječimi telefonskimi številkami ali napačnimi email naslovi, naročilo stornira. O tem ni dolžan obveščati naročnika-kupca.

REKLAMACIJE

Kupec lahko blago reklamira, če blago nima lastnosti, ki jih je prodajalec izrecno obljubil, če je prodajalec poslal napačne izdelke, napačne barve, količine ali pa izdelek kakorkoli odstopa od kupčevega naročila.

Kupec lahko blago reklamira v 8 dneh od nakupa in zahteva takojšnjo zamenjavo za enak, brezhiben artikel, njegovo popravilo ali vračilo kupnine.

Prodajalec odgovarja za skrite napake izdelka, ne odgovarja pa za nastalo škodo, zaradi nepravilnega vzdrževanja.
Kupec lahko blago v reklamacijo vrne osebno ali pa ga na stroške prodajalca in po vnaprejšnjem dogovoru s prodajalcem vrne po pošti. Blago mora biti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, z originalno embalažo in računom. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo!
V primeru upravičene reklamacije ima kupec možnost, da izdelek zamenja za enakega ali podobnega, da ga zamenja za karkoli drugega ali da mu prodajalec izplača kupnino brez stroškov poštnine in mu jo nakaže na njegov bančni račun.
V primeru neupravičene reklamacije, prodajalec kupcu vrne izdelek in mu zaračuna stroške vračila.

REKLAMACIJSKI POSTOPEK:

–  na mail info@plushpuppy.si ali po telefonu 040-644-060 nam sporočite kateri izdelek vam ne ustreza oz. katere so njegove pomanjkljivosti,

–  istočasno nam sporočite za kateri izdelek želite zamenjavo oz. želite vračilo kupnine za ta izdelek,

–  pošljite nam izdelek po pošti nepoškodovan, čist, neuporabljen in v originalni embalaži na naslov:

Longar d.o.o. Mali Lipoglav 5, 1293 Šmarje-Sap

–  najkasneje v roku 30 dni po prejemu izdelka, vam bomo le-tega zamenjali oz. vam vrnili kupnino brez stroškov poštnine.

 

V kolikor so izdelki poškodovani, rabljeni, umazani, brez originalne embalaže ali pa je le-ta poškodovana, si trgovec pridržuje, da vračilo zavrne ali pa zaračuna ustrezno odškodnino.

Neprevzeti izdelki in neupravičene reklamacije ne zadržijo obveznosti kupca do plačila terjatev.

 

REKLAMACIJE IZDELKOV, POŠKODOVANIH MED PREVOZOM

Tovrstne reklamacije upoštevamo le v roku 15 dni po prevzemu pošiljke. Kasnejših reklamacij žal ne bomo mogli upoštevati. V primeru, da že ob prevzemu na pošiljki opazite znake poškodb, vas prosimo, da pošiljko zavrnete, od poštnega uslužbenca pa zahtevate sestavo reklamacijskega zapisnika o poškodovani pošiljki. Le tako vam bomo lahko kar najhitreje poslali nov izdelek in upoštevali reklamacijo.


PRITOŽBE IN SPORI

Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost in vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb. V primeru težav se lahko kupec s ponudnikom poveže telefonsko 040-644-060 ali po elektronski pošti info@plushpuppy.si Ponudnik bo v roku 3 delovnih dneh potrdil, da je prijel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.


GARANCIJA

Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije.


AVTORSKE PRAVICE

Objavljene vsebine so last podjetja Longar d.o.o. Med avtorska dela sodijo predvsem grafični elementi, slike, besedila, članki, zvočno in slikovno gradivo ter drugi avtorski elementi, ki jih zaradi narave ni potrebno označevati z oznakami avtorsko zaščiteno.
Zaščitena je tudi struktura, kot posamezne idejne rešitve. Vsakršno kopiranje, navajanje, presnemavanje, posnemanje in razširjanje brez vednosti podjetja Longar d.o.o. je prepovedano.

Uporabnik z objavo svojih vsebin dovoljuje podjetju Longar d.o.o. ter vsem ostalim uporabnikom ogled  teh vsebin brez omejitev v okviru javnih knjižnic, kategorij in ostalih funkcij spletne trgovine ter e-posredovanje, posredovanje preko vmesnikov, uvrščanje na druge strani, komentiranje in ocenjevanje.